Інститут фізико-технічних та комп'ютерних наук Чернівецького Національного Університету імені Юрія Федьковича

Кафедра комп'ютерних наук

bukScienceDays

18 травня 2018 року у Чернівцях відбувся громадський науково-просвітницький захід «bukScienceDays» у форматі Street Science Day.

Студенти кафедри комп'ютерних наук в черговий раз представили свої цікаві розробки в рамках популяризації ІТ.

Даний програмний продукт надає можливість систематизувати усі кінострічки в одному місці, тобто створити каталог, який полегшить доступ до перегляду та збереження інформації для кожного з фільмів. У ньому реалізовано багато елементів мультимедії. Ви можете збирати велику кількість кінострічок, сортувати та відбирати їх за багатьма параметрами, створювати власні фільтри відбору, об’єднувати фільми однакової тематики в групи, проглядати загальну статистику по каталогу, поширювати каталоги серед друзів, та багато іншого.

Ігровий двигун, написаний на мові програмування C++, з використанням технології DirectX. В функціонал двигуна входить фізичний прорахунок сцен, та їх вивід на екран у реальному часі з використанням текстур і освітлення. 

   

Гра "Bounce" є 2D платформером з трьома рівнями складності та інтуїтивно простим управлінням. Під час виконання проекту я використовував візуальні бібліотеки java такі як Awt та Swing.